Nu är man väl igång?

Jag åkte te gymmet! Jepp, det gjorde jag och det känns riktigt bra. Det blev en timme ungefär, med lite crosstrainer och andra maskiner. Har en tanke om att det i början kommer bli två ggr i veckan som jag besöker gymmet, det känns lagom så här i början innan jag kommer igång på allvar. Mot beach 2011... hehe

För visst är det en tajtare kropp man är ute efter, även om mitt huvudmål är att ryggen ska palla med jobbet och att jag inte ska bli ännu snedare i ryggen.. :P

Annars så har dagen bestått av lite av varje, matlagande, städande, vilande och tvättande...
Till middag blev det en variant på kycklingsoppan jag gjorde för ett tag sen. Jag hade kycklingfile, röd paprika, 2 små morötter,  tre potatisar, gul lök, kokosmjölk, kryddor.... Det blev nästan som en gryta istället för soppa, jättegott!

Sitter och funderar på ifall jag ska ta med mig kameran på en liten promenad så här när solen är på väg ner.. Eller så lutar jag mig tillbaka i soffan och tar det lugnt.. hmm..

En sak är iaf säker, lite mer kaffe ska det bli!

Hoppas ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0