Nytt namn eller inte?

Torsdag... Ledig dag.. Jättefint väder ute! Skönt med lite sol... Trots att jag befinner mig inomhus... Idag har jag bytt däck på bilen, hos verkstan där jag har mina däck på förvaring.. Smidigt! Fixade lite på morfar och mormors grav, och fikade lite på jobbet.. Och nu sitter jag här, snart dax att gå ner i tvättis.

Har funderat lite på om ifall jag ska byta namn på bloggen, igen.... Vill ha ett namn som speglar lite det jag skriver om, det är väl det som är meningen? Vill att det ska vara någorlunda kort och lätt att komma ihåg..
Förslag någon?

Ska alldeles strax börja förbereda dagens middag, ska försöka ge mig på soppa..... Hur otippat är inte det?? Det blir med kyckling, paprika, lök, sambal oelek, kokosmjölk... Blir det ok så får ni se sen... :D

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0