Nytt schampo och balsam!

Dagen idag.... Det har varit lite tvättande och städande som vanligt på torsdagar, men jag har även jobbat lite extra ikväll, mellan fyra och åtta. En alldeles lagom tid.. Men det känns skumt att jobba kväll, eftersom jag vanligtvis bara jobbar dagtid. Men kul med lite variation, absolut!

Imorrn är det också jobb som gäller, sen blir det raka vägen hem för att riva ut typ alla kläder för provning inför helgen... Lite roligheter på G, det kan behövas.... Men jag lär väl få med mig halva garderoben, precis som vanligt. Nån annan som har samma problem? Skulle tro det... hehe

Igår kväll beställde jag nytt schampo/balsam och en stylingcreme från Beautynet.se, i beställningen så frågade jag om jag fick hämta på salongen.. Idag ringde de och sa att det går jättebra! Himla smidigt måste jag säga, då de har salongen/lagret här i stan.. Så kanske hinner med att hämta på lördag.. Spännande, har inte provat dessa tidigare.... Valet föll på Label.M Treatment Shampoo & Moisturising Conditioner i stora flaskor, för 399:-. Bra pris! Sen blev det en creme från Lanza; Taffy Styling Creme, för 169:- Har inte testat den heller, så det ska bli intressant, den ska tydligen dofta godis......

En bild från min promenad på stan i förra veckan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0