Rosé på Gotland!

I fredags fick jag veta att jag, eller vi, vunnit en säljtävling på jobbet... En tävling om försäljning av kött [KPK som det så fint heter], och i vår grupp var vi tre butiker som blivit utvalda, eller kommit i topp kan man väl säga. Priset var att få åka till Gotland i maj, ska bli kul då jag aldrig varit där. Hoppas det blir en lärorik resa, då det kommer bli en del studiebesök skulle jag tro. Den jag tar med mig på resan, efter samråd med chefen, är Berra som är vår biträdande chef.

Vet inte riktigt var på Gotland vi kommer vara, vilket hotell vi kommer bo på eller nåt sånt.. Meen.. Vad ska vi kika på/efter när vi är där? Finns det några skoj butiker? Eller något annat som inte får missas? Ser framför mig ett glas rosé och sol och värme... [fick smak för det efter en viss resa i somras....] För jag hoppas man får några timmars fritid iaf...

Annars då..... Så har helgen innehållit lite för lite sömn,lite ledigt, lite dans och fotande... Lite av varje! 

Hämtade förresten ut ett paket igår, på jobbet [himla bekvämt måste jag säga], från H&M, som innehöll lite skoj. Ska kika in där igen tänkte jag nu, eftersom de har 10%rabatt igen på hela sortimentet. Inte mkt kan tyckas, men några kronor är det iaf!

Ha en bra onsdag imorrn hörni, kanske vi hörs, kanske inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0