Skoj, jobb och lite måsten...

Kryssningen blev skoj! Kul att vi var så många, och det var ju iofs stundtals lite synd också. Det är himla lätt att man kommer ifrån varandra, alla vill olika och så.. Men middagen åt vi ihop och vi satt rätt länge tillsammans i danssalongen. Skojsigt! Lite bilder blev från dagen efter, när bandet [Kindbergs] spelade på hemresan. Tur var väl det, att kameran inte var med under kvällen.. haha Har lite andra bilder att kika igenom först, så det kommer lite då och då skulle jag tro......

Annars så var dagen på jobbet idag rätt ok, allt flöt på bra och varorna kom i tid, trots att det var röd dag. Skönt! Imorrn börjar veckan "på riktigt" med nya xtrapriser, nya skyltar och etiketter. Fiskdisk och brödskåp som ska städas, beställningar som ska göras osv osv... Sen så måste jag kolla över det här med det nya som jag var på kurs om för några veckor sen... Känns som bortkastad tid och annars om det inte blir av ju!

Imorrn ska jag te gymmet, och det är inte bara som jag skriver här, nu MÅSTE jag komma igång, inga undanflykter... :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0