Vad ska det bli av mig?

Imorgon är jag ledig, och denna lediga dag är MKT efterlängtad. Jag behöver ladda om, slippa allt och bara vara.. Inga måsten.... Det väntar en lååång helg på jobbet som ganska säkert kommer innebära en hel del att göra...

Jag gillar mitt jobb, det händer mycket hela tiden och man träffar nya människor och får röra på sig rätt så mkt. För min del skulle jag ha svårt för att ha ett stillasittande jobb.. *S* Dock så kan jag ibland känna att: Är det så här det ska vara? Är det så här resten av mitt liv kommer se ut? Kanske jag kommer på vad jag ska hitta på, eller så hittar ni mig i Järna när jag är redo för pensionen... :P

Nåväl.. Nog om det, fotade ju lite på jobbet i förra veckan, då vi hade demo för en ganska ny dryck. Skriver inte ut namn eller så, kan kanske tolkas som reklam? Men ni ser väl på bilden iofs... Nån som vet om det är fel av mig att lägga upp detta, så säg till! Blev i alla fall rätt nöjd med bilderna..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0