En burana till morgonkaffet....

Jag ligger i sängen med datorn i knät och försöker vakna till liv... Vaknade för en liten stund sen och kände att det blir soffan/sängen och jag idag... Förkylningen försvann inte mirakulöst under natten, så det är bara till att vila idag.. Förutom då att det blir ett par vändor i tvättis och ett besök på apoteket... :S

Angående mitt beslut, så inväntar jag ett mail med en offert, sen får vi se hur det slutar. Men jag har mina aningar.... :D

Man måste ju följa sina drömmar, sägs det.. Eller har jag fel? Min dröm kanske inte är uppnåelig i det närmaste, men jag är sugen på att försöka iaf!

Nu luktar det kaffe, så jag ska få i mig lite frukost, kanske blir lite piggare av det... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0