Flytande med citron

Jag har åkt på den där skitjobbiga rethostan... Det kliar och svider till emellanåt i halsen, snuvan gör sig påmind. Trodde jag blivit av med förkylningen jag hade för två veckor sen, meen efter solningen i söndags så dök den upp igen... :S Så av denna anledning så har jag precis fixat kvällens andra kopp te; rooibos m. jgb/vanilj, mjölk och en klick flytande honung med citron... Gott!

Idag fick jag hjälpa till lite i posten, det var skoj! Kul att få prova lite nya saker, men det är en tuff period just nu innan alla rutiner sitter och vi får extrapersonal där det behövs. Det är det som är det viktiga, att extrapersonalen sätts in på de tider där de behövs... Sen så ska alla hjälpas åt, vi är ju ett lag sägs det....
*Inga fler kommentarer*

Badrummet är förresten klart! De målade helt i vitt, innan så var det som en bård precis ovanför kaklet i typ ljust aprikos.... Så jag är på jakt efter kakeldekor i coola färger, kanske lagerhouse? Eller nån som har tips på nån bra webshop? På tradera fanns det inte mycket att välja på.... Där vann jag förresten auktionen som jag väntade på häromdagen, det blev en plånbok från Esprit, ni får se sen när jag fått den.. :)

Nu är iaf teet uppdrucket, så jag tänkte bädda ner mig och försöka somna innan hostan sätter fart igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0