Frustration

Fasen... Känner en viss frustration över att jag inte får till några bilder te kursen imorrn.... Jag får välan ta med mig kameran te jobbet och försöka gå ut på lunchen, förutsatt att det är fint väder. Har provat lite här hemma ikväll, men det blir inte som jag vill och jag fattar inte vad jag gör för fel..... Men det är väl så, man kan inte bli bäst på en gång... :P

Det blev inget besök på Olearys för min del igår, Andreas började spela så sent, och jag skulle ju som sagt upp och jobba, så sängen lockade mer..:D Annars så gick det bra att jobba idag, jag var lite trött i halsen och det var rörigt stundtals, men det gick bra! Skönt.... Helt sjukt med folk bara, skoj.... Även på jobbet kan jag känna mig frustrerad, över att man inte hinner med det man vill..
Men som sagt, man är inte mer än människa och kan inte göra mer än sitt bästa....

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0