Hallå dagboken

Fii fan vilken seg dag det har varit idag.... Seg i huvvet, snorig fortfarande och halsen gör sig påmind fortfarande.. Trots detta så har jag sprungit i tvättis, plockat i badrummet och fixat lite. Har t.o.m. borrat upp några krokar i badrummet, det ni!

Var iväg och hämtade mina fotoböcker idag, införskaffade mucoangin och nipaxon på apoteket. Gick in på själva affären för att kika lite, hittade ögonskugga och läppglans på xtrapris [märket är Wet ´v Wild] Styrde bilen mot moraberg och gick in på Rusta där jag hittade en hylla te badrummet [typ som hyllan lack från Ikea], som ska sitta ovanför toaletten. Skulle borra upp den själv, men det visade sig att pappas borrmaskin är lite för klen för den väggen där hyllan ska sitta... [inte jag... *tss*] Så jag får be svågern om hjälp... :D

Tvätten från idag är inplockad, men fortfarande känns det stökigt och skitigt.. Men jag orkar inte mer nu, måste ju orka me jobbet imorrn, om det går.. Kommer iaf åka dit, sen får vi se om man orkar med hela dagen.. :S Sen så ska jag jobba hela helgen, så jag vet inte när jag ska hinna med att fota några bilder te kursen på måndag... Får väl ta med mig kameran te jobbet, kanske hittar på nåt på lunchen imorrn eller nåt... Vi får se!

Nu ska jag bädda ner mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0