Jag tävlar hos solresor

Jag har aldrig varit utomlands, då menar jag till ett land där det är betydligt varmare än här... :P För inte räknar jag åland, finland, tyskland/holland över en helg som att åka utomlands..... *S* Vart skulle min drömresa gå då? Svår fråga egentligen.... Jag har ju inte så stor koll som sagt..

Jag har alltid sagt att Grekland, det verkar vara ett vackert land.... För min del så skulle jag inte vilja åka till ett ställe med bara uteställen och så, en lagom blandning skulle jag vilja ha. Lugn och ro ska det ju vara på semestern... :D  Shopping, sol/bad, sevärdheter och lite uteliv.... Chaniakusten kanske skulle vara något? Ser ut som en plats som är härlig! Drömma kan man ju göra...



[bilden lånad från solresor]


Med anledning av detta så anmälde jag mig till en tävling som jag hittade på facebook, man kan bli resereporter för en vecka på Cypern. Skulle ju inte sitta helt fel... :D   Kolla här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0