Limpistol och gardin= "ny" lampa?

Idag har jag kikat runt lite på olika filter som man kan ha te kameran.... Skulle tro att det blir ett inköp av uvfilter och ett closeup-filter te det "lilla" obektivet i första hand, sen ett uv-filter som passar det "stora" objektivet också... Kan va en bra ide tycker jag! Sen så har jag kikat på en sekretär som finns på Ikea, i vitt, som kommer passa in jättebra här, utan att jag behöver möblera om... Skulle tro att det kommer bli ett inköp av den, ska kika på den irl först... :D Och så har jag börjat funderat om ifall jag ska köpa en limpistol och klä om en lampa som jag har, ta och klippa sönder en panelgardin, för det tyget skulle passa perfekt. Mkt funderingar som rör sig i huvvet nu.. *S*

Annars så har vi varit i Vallentuna i syrrans nya lägenhet idag, kikat lite och handlat dit lite nödvändigt inför flytten i helgen.. Fin lägenhet och på bra avstånd te Brottby.. hehe

Sekretären jag tittat på... Fin va? [bilden lånad från IKEA]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0