Lite sött, men det går ner...

Jag har provat lite med kameran här hemma och blir inte klok nånstans... Är ju en massa finesser och inställningar som kan göras, så till en början så skulle jag tro att jag använder mig av autoläget... :P Jag anmälde mig på folkuniversitetets kurs i förmiddags, har fått faktura och kallelse, så måndagen den 14e börjas det kursa efter jobbet... :D Hoppas väldigt mkt på att detta kommer hjälpa mig en massa!

Annars så har jag ikväll roat mig med att prova kläder inför morgondagens dans på Yesterday. Det var ingen bra dag/kväll att prova kläder på kände jag, inget passade känns det som.. Så väskan innehåller ett par linnen som och leggingsen jag ska ha... *S* Det bär av te syrrans jobb när jag slutat, vi gör oss i ordning där för att sen käka i Täby C.... Mys!

Nu sitter jag med en kopp echinaceate, hade i lite mjölk och flytande honung m. citronsmak, helt ok...! Förkylningen håller sig någorlunda borta, men lite seg är man allt... Har dock försett mig med burana och vicks nässpray utifall att....

Ha en fortsatt bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0