Liten resume....

Ujuj, slut är man!

Denna helgen har gått i ett, var flytthjälp i lördags till min syster och jag körde ena bilen [skoj att köra skåpbil]. På väg hem från Vallentuna i lördags, så smet vi in på Ikea och kikade lite.... Vi passade på när vi ändå hade skåpbilen.....  Igår blev det städning i gamla lägenheten och plock i den nya, middag hos mamma å pappa, sen när jag kom hem till mig på kvällen blev det skruvande av ny sekretär...
[jajjemän, det blev en JONAS... ] Så fin! På torsdag ska jag börja organisera lite tänkte jag, placera datorn och lite andra prylar där... Och provköra nya dammsugaren som är efterlängtad!

Ikväll var det tredje och näst sista kurstillfället, det känns som att det gått fort och jag inte hunnit lära mig det jag ville.. Så jag funderar allvarligt på fortsättningen också, få se om det blir någon. Skulle va nyttigt tror jag! Imorrn ska jag ge mig till Hallunda och försöka fota bandet helt manuellt för första gången, lite pirrigt är det... Hade ju inga bilder att visa upp idag, så det blir upp te bevis nästa vecka.

Imorrn blir det lite lätt kaos på jobbet kan jag gissa.... Installation av ny köttdisk [äntligen], så det finns inte mkt varor framme, vanliga varor kommer som vanligt och sen har vi fått nya leveransdagar på fryst, så det kommer imorrn med.. Så imorrn lär vi som sagt ha att göra! *puh*

Nåväl... Ska försöka vara lite bättre på bloggeriet denna vecka...

NU: försöka sova lite kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0