Lördagssvammel

Igår bar det av te Nyköping för lite dans. Donnez stod för underhållningen och gjorde det bra! Kan tycka att det lät lite annorlunda än sist, men efter pausen blev det bättre.. Vi kom till träffen strax före tio och det var proppat med folk. Skoj om stället kan fortsätta ha dans! Sen kan jag tycka att jag förtjänar en liten guldstjärna i kanten... Bjöd upp en kille, som jag sett ute i alla år, till och från... Kände mig lite ringrostig dock, hade lite knepigt att följa honom. Men det är inte lätt alltid att dansa med någon som man inte dansat med förut... Det gick någorlunda ok och jag är glad att jag vågade fråga! För jag vet att jag kan bättre...

Jag hade med mig kameran och testade lite inställningar hit och dit. Kul, det är ju så man lär sig! Vid ett tillfälle kom det fram en kille som jobbar där, frågade om jag kunde skicka bilderna till dem så att de kan lägga upp dem på sin hemsida. Eeh... Jag är ju inget proffs, nybörjare sa jag... Det gör inget, sa han. Skicka in dem ändå, typ. Såå, ska sätta mig sen och kika om det är värt att skícka in några iaf. Skoj ju! Tror jag kommer sätta dit min logga isf, så folk ser att det är jag som tagit bilderna.. :)

Skulle ha följt med ner på stan idag för lite fika, men vaknade ganska sent och känner av mina ögon igen... Skulle tro att felet ligger i att jag haft linserna för länge... Jag har månadslinser, men man glömmer ju av när man tagit ett nytt par, så det kan hända att man har dem i två månader.... :S

Lite mer kaffe nu, sen tror jag att jag tar med mig kameran ut på en promenad i solen...


Wish you were here to hold me i your arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0