Man är inte mer än människa

Det är helg... Jobbhelg... Men idag är jag hemma. Jag tvingades inse igår att man är inte mer än människa... Gårdagen gick i ett hejdundrande tempo redan från start, jag mådde skit men körde på ändå. Det straffade sig och slutade med att jag somnade vid åtta igår kväll, vaknade först vid niotiden imorse.... Inte bra att jobba när man är förkyld, även om man inte har feber så orkar man inte lika mkt, tydligen.. :S Jag är inte van vid att vara krasslig, kanske därför jag reagerade som jag gjorde igår... Man känner sig så maktlös lixom, när man inte orkar som man brukar... Usch!

Det blir en dag i slapphetens tecken, soffan å jag är bundis! Kaffe, lite tv-tittande och försök till att fota lite här hemma, kanske ut genom fönstret också, då solen skiner ute... Vi får se.. Får väl förklara mig på måndag kväll på kursen, om jag inte får ihop några bilder...

Åter till horisontalläge.... Zzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0