Medan mörkret faller...

Tisdag kväll.... Jag hade tankarna på att åka till Hallunda Folkets Hus ikväll, Drifters spelar där och jag tänkte att det var ett bra läge för att testa att fota... Har ju fotat band förut, med blandat resultat, men aldrig i manuellt läge, och det är ju det jag vill lära mig mer om.... Men men, ska försöka hinna med nåt nästa vecka istället, för på måndag är det ju näst sista kurstillfället. Det tåls ju att funderas på om ifall man ska ta fortsättningskursen också... Hmm...

Nåväl, hemma blev jag iaf och just nu fikar jag på te och müsliskorpor... Mumsigt!

Min anteckningsbok där jag skriver upp inställningar jag haft på bilder jag är nöjd med.... Bilden visade jag upp igår och fick lite beröm över att motivet är i mitten och att det inte är så mkt runt omkring, typ....
[på denna version har jag fixat till skärpan lite]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0