Orutinerat

Har precis landat i soffan igen, efter att ha käkat en snabb middag efter jobbet innan jag åkte iväg tillnkursen. Det var mycket att ta in kan jag säga, tur är väl att det kommer repeteras under tiden, för jag glömde ta med mig papper och penna... Orutinerat, jag vet! Till nästa vecka ville läraren att man ska testa att fota med lite olika inställningar (MANUELLT), så vi får bedömning, råd och tips på nästa lektion. Det är då man kommer fatta vad man gör för fel/rätt..... Spännande är ordet!

Middagen då.... Det blev strimlad kycklingfile med wokgrönsaker, lätt-creme fraiche och sån bulgur som man får hos "Kolgrillen". Kryddor? Jag hade svartpeppar, vitlökspulver, lite curry och soja. MUMS!



Kommentarer
Postat av: KäckaBecka

Naaw, tack så mycket =) Vad glad jag blir!!



Mumma.. allt som innehåller kyckling låter ju megagott, men det där ser ju dessutom smaskens ut! Dutti du :) Kramis

2011-02-14 @ 22:01:37
URL: http://kackabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0