På väg ner

Sitter och mumsar frukost, kaffe och macka blev det idag. Har ingen youghurt eller inga ägg hemma... Men det funkar detta också! Är förväntansfull inför morgondagen, ska bli intressant att se om kursen kommer ge mig mer "kött på benen" angående mitt fotande som jag märkt är mitt nya intresse. Det kommer vara nyttigt också, istället för att sitta i soffan hela kvällen så sitter man i skolbänken... :D

Efter frukosten nu så bär det av ner till stan för lite konstgjord värme, så skönt! I eftermiddag vankas det middag hos mamma å pappa, gottigt!

Längtar till imorrn, dels pga kursen, men mest för att målaren ska komma och göra klart i badrummet. Måla och spackla det sista, så jag kan på tisdag kväll ställa in allt igen och städa lite här hemma, har lixom inte varit nån mening med att göra det när allt står i rummet... :S Efter det så ska jag försöka se om det går att möblera om så jag får plats med ett riktigt skrivbord.....

Nu: Mer kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0