Piggelin?

Säger bara... Det var fasen tur att jag blev hemma idag, känner jag nu... Tycker det har varit skönt att bara ta det lugnt, vila och slappa... :D  Smet över en sväng te syrran för att få lite frisk luft, hamnade på hennes soffa istället och funderar nu på om ifall jag ska ta mig hemåt igen eller sitta kvar här för att kika på mello. Hon ska iväg ikväll på krogen, Oleary´s. Andreas Wistrand från Highlights spelar som trubadur där ikväll, skulle vara kul att följa med för att lyssna lite...

Det kloka är ju att stanna hemma, ska ju jobba imorrn... Men som jag tänker, orkar jag inte, så är det bara att åka hem igen, det är ju så nära.... Men men, det kanske kommer fler tillfällen.. Kan ju förvisso köra ner syrran dit, för att kanske passa på att ta nåt kort eller två... Tydligen ska han spela där snart igen, så fler tillfällen kommer, definitivt!

Har i alla fall konstaterat att fota manuellt med kameran är bland det svåraste jag gett mig på! Vrider och trycker och vänder, men det blir inte som jag vill... Gaaah! Hoppas kursen kommer ge mig mer kunskap! Den var ju inte gratis, så det ska väl ge mig nåt iaf.. ?


En sak vet jag iaf... Det är att jag ska ta lite kaffe nu, snart börjar mello!

Ha en trevlig lördagkväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0