Till salu?

Imorgon börjar kaoset här hemma... Jo, som det känns nu iaf... Jag ska tömma badrummet på allt som står därinne. Badrummet är pyttelitet egentligen, men jag har en del grejjer där... *S* Om det blir som jag tror, så kommer det bli att de får riva alltihopa och göra helt nytt.. :S Ganska najs iofs, men om det blir så, så får jag välan duscha och så hemma hos syrran så länge.... Hoppas bara att det inte tar så lång tid som det gjorde med köket i våras....

Jag har även börjat fundera kring en ommöblering här hemma.. Om det ska ske, så skulle jag tro att jag får göra mig av med den smala bokhyllan [Billy, med en glasdörr] som jag har, för att få bättre plats.. Anledningen till detta är jag känner att det är läge för att fixa någon form av skrivbord till datorn. Det funkar inte längre att sitta i soffan, det behöver bli lite mer bekvämt! Nån inredningskunnig som anmäler sig frivillig [kostnadsfritt] med ideer?
 
Lovade ju att jag skulle fixa till bilderna till CG idag, men hamnade hemma hos systeryster på lite improviserad middag, så det får bli imorrn det med, ska försöka ordna till en bra logga att "copyrighta" bilderna med... 
Vaddå ledig dag?

Och det börjar närma sig nu, på måndag är det dags... Spännande!



*CG=
campgamblers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0