Stökigt på hjärnkontoret...

Jag har ont i ögonen idag, igen.... Funderar lite på varför.....

En sak är att mina linser börjar bli gamla [nya väntar hos optikern], jag känner lite stress/oro över hur det kommer bli med badrummet, stress över jobbet där jag missat en del saker den senaste tiden [tycker inte om det], vill göra om här hemma men det blir svårt, saknar en famn... osv osv

Lite kul är det iaf... Imorrn ska jag te Nyköping för lite dans... Eller mest för att lyssna skulle jag tro, kommer ta med mig kameran för att prova lite, tänkte ta med det andra objektivet också... Säkert retar det folk, men det ska jag försöka att inte bry mig om. Donnez är det som spelar på Träffen, som börjat med dans igen, det gillas!


Ska försöka sätta lite fart här nu och börja röja... Frågan är bara var jag ska börja....

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0