Tisdag morgon

Varför ställa klockan en timme tidigare än vad man behöver... ? Tänkte jag skulle fixa och dona lite innan jobbet, men jag sitter fortfarande och försöker få i mig frukosten... Strax klar iofs, så jag hinner fixa ändå..:D Har klurat lite på vad jag ska fota till kursen nästa vecka, det är inte lätt att komma på nåt! Får väl ge mig ut på en promenad på torsdag och fota lite överallt, kanske ner på stan...? Det som jag vill lära mig mer om, är ju bla hur jag ska kunna fota olika band på bästa sätt. De har ju allt olika ljus på scen, som ger olika resultat och det är ju en rätt stor utmaning som jag vill ge mig på... :D Kanske ska testa på fredag? Casanovas spelar tydligen i Vallentuna... Tåls att funderas på!

Igår skulle ju målaren gjort klart i badrummet, som jag förstod det.. Men det har bara blivit lite mer spackel på väggarna, så jag hoppas det fixas idag! Fast en sak gjorde de bra igår... Jag ringde till killen som jag haft kontakt med, på Peab, och frågade om de var på väg till lägenheten, trodde jag hade glömt dra ur kontakten till plattången... Vi kollar det på en gång, vi är på väg åt det hållet... Såå, jag fick ett sms när de hade kollat, den var urdragen... Ibland är man bra senil.. haha

Fixa klart här då.... Ha en bra dag alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0