Vad mina döttrar bör veta

Inser att jag inte skrivit nåt sen i måndags kväll....... Iofs bara en dag emellan, men ändå! Ska ju försöka bli bättre på att skriva här, och jag kan tycka att jag är på bättringsvägen i alla fall. Eller? Ska också försöka låta bli att gnälla så mycket här, det är väl inte alltid så kul att läsa... Men som jag skrivit förut, bloggen är som min dagbok.

Jag har inte alltid så lätt för att prata om känslor och sånt, och det är lättare att skriva ner alla tankar och känslor.

Lite gnäll blir det nu ändå, har börjat bli förkyld och det gillas INTE! Fryser, är lite täppt i näsan och har "kli" i halsen... Jag har inte tid med det! Det vankas ju dans i helgen.... Fredagens händelse blir nog av vilket som, om jag inte blir sängliggande... Lördagens, det får vi se... Jag måste ju orka med att jobba i helgen också... :S Imorgon är det ju torsdag, redan... Och jag ska försöka vila mig i form, dricka te med mjölk och honung...
[måste köpa honung, mjölk,panodil hot och otrivin menthol] Kommer börja läsa i den bok som kom hem idag, från pocketklubben... Vad mina döttrar bör veta - Elizabeth Noble. Jag läste på baksidan och den verkar jättebra!


[bilden lånad från ginza.se]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0