Bilder från året som gått

2010 var året då jag testade på att ha lugg, det höll i nån månad eller så, sen gav jag upp försöken att få ordning på mitt barr, jag återgick till det gamla vanliga som jag trivs mycket bättre i.  En annan sak som hände, var att det upptäcktes en vattenläcka i mitt kök, och jag blev boendes hos syrran i dryga månaden innan det blev dags att flytta hem igen. Jag fotade lite mer och visar nu er lite av varje... 


  

   
Dessa byxor har jag som mål att komma i igen... :P





 



Jag kan konstatera, att jag måste bli bättre när det gäller att sortera bilderna när jag lägger in dem i datorn, döpa mapparna till namn som gör att bilderna är lättare att hitta... Orkar inte leta mer nu, kanske kommer mer senare.. Kanske inte... Mer bilder finns på CampGamblers, med varierande kvalitet! Senaste omgången där, är nog den jag är mest nöjd med...  

Nu ska jag ner i tvättis och hänga lite mer tvätt på tork... Kul syssla så här första dagen på det nya året... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0