Det gillas!

Sisådär.. Jag har finslipat lite på den nya designen, hoppas den funkar för alla? Hojta annars!

Imorse var det ju dags för att köra in Bettan te verkstan, och det kändes skumt att sitta bakom ratten igen. Och det bara efter en veckas pendlande.... Hmm, börjar man redan vänja sig? Har ju funderat lite på om ifall man ska fortsätta pendla i veckorna, tåls ju som sagt att funderas på, helt klart. Hämtade ut paketet från Lindex idag, skjortan och skärpet passade fint, det gillas! Byxorna var bra i benen, men lite stora i midjan, så jag tänkte prova en annan storlek i butiken. Smidigt att man kan byta där och inte behöva skicka tillbaka och krångla, det gillas!

Innan dess så smet jag in på en heminredningsbutik som heter Svea [gamla duka tror jag] och där hittade jag coolaste termosmuggen jag sett.. :D Hoppas den håller värmen bara... De hade löste där också, så jag sniffade lite och köpte med mig rött te med jgb/vanilj och svart te med mango. Det senare tänkte jag ta och prova nu ikväll, spännande! Sen blev det lite nytt på H&M; ny foundation, nytt genomskinligt puder och en eyeliner som jag såg att en tjej på jobbet använder, så jag härmades lite....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0