En blåsig dag

Sitter och kikar ut genom fönstret, snön yr omkring och träden böjer sig nästan helt mot marken. I såna här stunder är jag glad över att vara inomhus. Idag har jag roat mig med en ny design, ser ni? Annars tryck F5 för att uppdatera. Är lite småfix kvar, som färg på länkar och så, men annars är jag ganska nöjd. Färgerna är med tanke på hallon/lakrits godis, allt för att plåga sig själv när man har godislöfte... *S*

Tvätten är klar för idag och ligger i korgen i väntan på att få plockas upp och in i garderoberna. Men det får vänta en stund till skulle jag tro... Har lite funderingar på dagens middag, vad ska jag äta? Syrran nämnde förut att hon var sugen på en viss sak, faan för det! Blev ju också lite sugen på det.. :P Men orka klä på sig varmt för att gå ut i blåsten.... ? Nee, inte som det känns nu iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0