En ny värld!

På måndag börjar jag åka kommunalt te jobbet, hur skumt känns inte det? Väldigt! Varför ska jag göra detta då...? Jomenvisst, Bettan är ju lite krasslig och bilprovningen bestämde att jag hade en månad på mig att fixa detta, och det har inte hunnits med... Så då återstår det att åka kommunalt i ca två veckor [har ju tid hos verkstan om en vecka], och jag håller tummar och tår för att sl är på min sida! Jag har inte åkt kommunalt te jobbet såhär frekvent sen jag köpte min första bil för ca 9 år sen... Så det är som en ny värld juh... :P

Tänkte jag skulle roa mig med att lägga in lite musik i fånen så jag har nåt att lyssna på... Kanske man börjar läsa igen? Har varit dålig på att läsa böcker, trots att jag har en massa som ligger och väntar..

Annars så har dagen idag bestått av lite tvättande [MKT tvätt då jag inte tvättat på två veckor pga jobbet], slappande och bortplockande av julen. Lagom så här på nyårsdagen, kan jag tycka! Hade ju lite funderingar på att styra bettan te Skultuna där Wahlströms spelar ikväll, meeen, det var ju lite dåligt väder och så törs jag inte köra så långt när hon inte är kry.

Nu inväntar jag att nya säsongen av HIPP HIPP ska börja, sen blir det nog till att se Mamma Mia på trean, tror jag är en av de få som inte sett den... *S*



Kommentarer
Postat av: Theresé

Jag har ljudböcker i min ifån, superskönt, kan ögonen vila samtidigt med :D (finns å låna gratis på bibblan i mp3 format, iaf hos vår bibbla)

2011-01-01 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0