Fredag imorgon

Mhm, och det är min jobbhelg också... Tycker om dagar  [mån,ons,fre] när vi får leveranser [färskvaror], det är då man har som mest att göra och fixa med, planera och fylla disken. Mitt humör när det gäller jobbet går upp och ner, just nu är det ganska lugnt. Men ibland känner jag att nu får det vara nog! Jag kommer ofta in på tankarna att jag vill göra något annat, jag menar, har ju gjort detta i hela mitt yrkesverksamma liv.. Ska det vara så här? Ska jag inte komma nånvart? Sökte ju ett annat jobb, till en ny butik här i stan, men fick inte ens komma på intervju. Det är då man undrar, vad är nästan 14 år i butik värt? Får se det som att det är deras förlust, javisst.. Men just när nekande kom via mail så var mitt självförtroende inte så stort... Det är det inte annars heller, men då fanns det knappt något. Jag har börjat ogilla helgerna på jobbet, rätt så mycket. Det beror på många anledningar, och det orkar jag inte dra upp här. Bara det att, blir det inte ändring snart så kommer bomben smälla, och det högt... :S

Nu ska jag ta en låång och varm dusch, sen en kopp choklad... Sen sängen...

Hoppas på att sl och nobina (buss) är på min sida imorrn!


Kommentarer
Postat av: Theresé

Va fin din blogg blivit.. gillar verkligen färgerna :D

2011-01-06 @ 21:43:02
Postat av: Jessa

Tack så mkt! :D Ser dock att det finns lite att göra här på kommentarsidan... :P

2011-01-06 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0