Fredag kväll

Idag tog jag tag i att ringa te verkstan för att höra efter om min kära bettan.... Det visade sig att det var några plastbitar som fattades, och att bilen ska vara klar i mitten på nästa vecka. Skönt! Men ändå, så börjar tankarna att surra, varför kunde de inte ha ringt och berättat läget? Hade inte jag ringt och frågat så hade jag inte vetat att den är klar om en vecka... Suck! Men men, det närmar sig som sagt, och det ser jag fram emot!

Ska nu ta en kopp te, trots att jag inte har mjölk hemma, sen blir det sängen. Klockan ringer stadiga fem imorrn bitti, för det vankas ju jobb i helgen... Håller tummarna för att det går bra!

Ja, just.. Ni har säkert inte undgått det.. Men jag antar att det är mina tummar som hölls, som hjälpte landslaget på vägen till segern igår... Vi säger så.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0