God Morgon! Eller?

Fii fasen vad seg man är då.... Vaknade för ganska precis en timme sen och tog med mig datorn, la mig i sängen igen... Skönt att ta det lugnt! Har fixat kaffe, så ska alldeles strax pallra mig upp för lite frukost.. Kanske man piggnar till då?

Jag somnade ganska snabbt inatt, efter att ha tagit värktabletter för ögonen som värkte lite... Den värken kommer när jag känner mig stressad, uppjagad eller orolig över nånting. Att det har varit så i veckan, med värken, är nog mkt pga bilen, fredagens händelse och spänningen över den. Sen har det varit jäkligt mkt på jobbet stundtals.. :S Nu blir det ju inte bättre, när den förbannade lampan lyser på bilen igen...

Jag gjorde ett stort inköp igår, och nu funderar jag över om jag blir tvungen att lämna tebaka.. Så jag törs inte öppna förpackningen innan jag vet vad som är fel på bilen denna gången.. [öppet köp gäller vid obruten förpackning, i 30 dagar] Jag som vill ut och testa!

Kommentarer
Postat av: KäckaBecka

Fy fasiken va trist! Va fan håller dom på med på verkstaden egentligen.. kan dom inte göra nåt rätt för en gång skull?? Stackare.. :/

2011-01-30 @ 11:31:09
URL: http://kackabecka.se
Postat av: KäckaBecka

Eller hur.. men tydligen vet dom inte så mycket. Det är rätt, ge dig inte! På dom bara!! :P Jobbar iaf på torsdag och fredag om ingen ringer såklart, så vi lär ses i veckan. Tack förresten, jag trivs som en tok :D Kramis

2011-01-30 @ 12:12:44
URL: http://kackabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0