Håller tummarna!

Det blev ännu en skön hemmadag innehållandes lite bloggande, lite städande, lite tvätt och sovande. Som det ska vara när man är ledig ju! Imorrn efter jobbet ska jag ta mig te frissan för inköp av hårfärg/toning te mig och syrran. Både hon och jag har det där problemet med en avvikande färg på vissa hårstrån... :S

Jag har ringt några samtal idag som gör mitt humör lite gladare, jag ser något ljusare på framtiden. Det enda samtalet jag inte fick till, det var samtalet till verkstan. Måste ta mig tid till det imorrn! MÅSTE! Min ide som jag hade igår, den har jag inte kommit så långt med idag så jag väntar med att visa er. Kanske det blir nåt, eller så låter jag bli... Det är en vecka med beslutsångest!

Nu ska jag kika på handbollsmatchen, Sverige-Polen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0