Måndag kväll, det är kallt....

Bettan är hos verkstan igen, lämnade in henne för felsökning och hann inte vänta på att få veta resultatet.. Vi var ju på väg te Solna för infomötet om posten, så hon får stå där tills imorrn... Det tråkiga är att jag inte fått höra nåt från verkstan! MORR!! De stänger ändå halv sex, och jag hörde inget på hela eftermiddagen, och en felsökning tar inte mer än 10 min... Vad är problemet??

Ändå känns humöret ganska ok just nu...... Men det kan ju ändras imorrn när jag får veta resultatet... Skulle tro att jag försöker hitta en annan verkstad som gör jobbet, till ett billigare pris. För märkesverkstäder vet ju hur man tar betalt, har jag märkt... SUCK

Tänkte nog fixa en kopp te nu och fundera lite mer över mitt inköp i helgen.. Allt beror som sagt på svaret jag får imorgon.... :S

Kommentarer
Postat av: KäckaBecka

Tjooo bruden!!

Vi pratade ju om torsdagen den 3 mars och den där fiskutbildningen. Det är tyvärr den enda torsdagen på hela terminen som jag går i skolan till hela 17.15 :/ Självklart behöver ni inte ändra dag för min skull men det hade ju varit roligt att följa med. Men nu vet du att jag inte kan då iaf :) Ha de göttis. Kraam

2011-02-02 @ 16:46:04
URL: http://kackabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0