När ska det ta slut? (många svordomar nu... )

Jag orkar inte längre snart... Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hämtade ju ut bilen i onsdags, efter att ha varit billös i två veckor, överlycklig över att det äntligen var klart med allt... Ikväll var vi upp en sväng te Sollentuna för att hälsa på Ia, Arne, Linus och AnnChatrin[ias mamma], man får passa på när de är här uppe och hälsar på hos Ia´s mamma.. Det var jättemysigt, stackars Linus är lite krasslig med feber bara.. :(

Meeen, när vi var på väg hem.... Då börjar den förbannade jävla motorlampan att lysa igen... Har inte kört mer än fram och tebaka te kyrkan igår, och te sollentuna idag.. På måndag, då ska jag ringa och fråga va fan de håller på med på verkstan... [Det börjar osa katt, kan jag tycka när det händer så kort tid efter att de ska ha åtgärdat de fel som var.... ] Eller?

Hoppas jag får allt fixat te nästa helg, pallar inte att åka kommunalt en jobbhelg till.... SUCK!



[bilden hittad på google.se]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0