Så fick det bli

Blev en redig runda på stan idag med mamma, mys! Jag kom på en ide om att jag behövde en ny vinterjacka, i svart... Så vi kikade i alla affärer på stan som kunde tänkas ha nåt som passar mig, och det var inte lätt! Jag hittade en på carlings, den var nersatt till 599 och satt ganska bra, men var något för liten.. Kikade runt lite till och hittade en på JC som var i samma storlek och nästan samma modell. Den satt bättre, men jag tog mig en funderare medans vi fikade och sen slog jag till. Den var inte på rea, men va fasen.. Den håller nästa vinter oxå! [den jag använt sen två vintrar tillbaka är i beige, och jag är trött på att behöva tvätta heeela tiden då smutsen syns så väl] Och så är svart lite mer lättmatchat, med tanke på vad jag äger i scarf/halsduksväg.. :P

Har precis tagit en timmes långt bad, så skönt! Och det kan jag säga är rekord för att vara mig, då jag inte brukar ha ro att ligga i mer än en kvart, max. Men denna gång tog jag med mig en bok som jag fastnade i.. Najs! Nu ska jag fixa en kopp te, denna gång testar jag Rött te med jgb/vanilj, mums!

Imorgon ska jag eventuellt ner på stan och sola, innan det blir lite dans på eftermiddagen. Solningen hjälper mina händer, som snart är helt bra, sen känner man sig lite fräschare, måste jag säga.

Liten "fotosession" tidigare idag innan jag åkte ner på stan... Ser inte så pigg ut, men va fasen..
Vem e det en lördag förmiddag... :P 

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de vanligt solarium du solar i? använder du kortisonkrämer? tror jag ska prova, min psoreasis är överjävlig å jag hinner inte gå till hud för att sola i deras special sol..

2011-01-18 @ 06:45:12
Postat av: Jezza

Hej du anonyma! Jag solar i vanligt solarium, en gång varannan vecka typ, ibland mer sällan, ibland oftare... Använder mjukgörande salva, locobase och ibland Mildison som är en mjukgörande kortisonsalva, typ.. Funkar ok för mig iaf.. :D

2011-01-18 @ 19:45:59
URL: http://jezzaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0