Skulle tro att det blir så...

Det är kallt här hemma ikväll, fryser trots att jag ligger under en tjock pläd och en massa tända ljus... Har alldeles nyss druckit lite mer av mango-teet jag köpte häromdan, gott ju! Men jag måste låta det dra lite mer, så det blir mer smak...

Jag orkade inte laga mat idag, så jag smet in på Lunagallerian när jag klev av tåget, det blev en kebabtallrik.. Gott! Rakt över, på andra sidan gallerian, så ligger butiken IN&FINN och jag kikade in där när jag ätit upp. Det resulterade i två glasburkar till mina lösteer, och en tesil. Men det är en sån där som man häller vattnet över, och sen är det klart [typ som ett minidurkslag]. Så en sån där kula är ju bäst, så det får ligga och dra.. Men, den jag har är inget bra, kanske får kika efter en annan sån? Eller en sån där kanna, med sil inbyggd...

Annars så tycker jag att det är onödigt skönt med ledig helg! Yihaa! Ska inte göra så mycket, förutom kanske en fika på stan med mamma imorrn. Tänkte också kika på en sån där extern hårddisk, föra över lite bilder så jag får mer plats.. Bra ide va?Sen blir det lite eftermiddagsdans på söndag, på Trombon. Skoj blir det att träffa "Hedinarna" igen... :D

Trodde nästan att jag skulle höra nåt från verkstan idag, men inte då! Har de inte ringt vid nio på måndag så får jag ringa från jobbet och kolla läget.... Det funkar ju att åka kommunalt, det är inte det, utan det att man känner sig begränsad utan bil. Kan inte storhandla, vägra släpa alla kassar uppför den långa backen som man får gå från bussen.. :S

Nåväl.. Blir det en promenad te stan imorrn, så ska jag försöka komma ihåg kameran så det blir lite roligare här på bloggen.. [dreglar fortfarande över en nikon d3100 me jag avvaktar tills allt me bilen är klart]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0