Söndag kväll

Dagen idag har inneburit en berg och dalbana utan dess like... Humöret mitt pendlar upp och ner, hur ska jag göra.... Vad kommer verkstan säga imorrn? Kommer jag få punga ut med lika mycket pengar som nu i veckan? Kommer jag få inse fakta att det inte är nån vits med att laga bilen mer, och vad i helvete gör jag då? Jag har insett att jag klarar inte pendla kommunalt te jobbet, är för beroende av bilen, speciellt på helgerna då det inte passar med mina arbetstider....

När är det min tur att få lycka här i livet? NÄR???

[Visst, finns de som har det värre, jag vet... Men det känns inte särskilt kul just nu...
Ska tappa upp ett bad och försöka slappna av lite..
]

Imorrn vankas det infomöte uppe i Solna nånstans, jag och robban på jobbet ska upp och få veta lite mer om posten. Jomenvisst, om en vecka startar vi med post i butik, och vi får alla åka upp några i taget för att få veta lite mer. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de nåt du undrar om posten så fråga mig, jobbar på deras kundtjänst juh ;)

2011-01-31 @ 21:40:20
Postat av: Jessa

I Seee.... :D Men är du på kundtjänsten för ombud eller privatkunder... ? Olika ställen då tydligen... :)

2011-01-31 @ 21:49:28
URL: http://jezzaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0