Tröttmösssa

Söndagens dans blev en eftermiddag med bra musik, endast en låts dans och en del svärande... *S*
Jag joinade Hedinarna redan strax efter två när de väntade på att få komma in på Trombon för att packa upp. Blev lite telefonprat och lite annat, skoj! De fick komma in tjugo i tre, men prick fem var de klara för att spela upp te dans. Bra jobbat! Jag försökte mig på att fota med manuella inställningar under kvällen, men det gick inte så bra... Blev några ok bilder som dyker upp här nån gång under veckan skulle jag tro. Svärande berodde då på min bristande kunskap när det gäller manuella inställningar, vill lära mig mer! Vill ha en kurs som kan hjälpa mig vidare......

Jag har de senaste dagarna börjat fundera över mitt liv, över mitt jobb och vad jag vill göra.... Detta funderar man väl kanske på mer eller mindre hela tiden, egentligen. Men ibland blir tankarna mer påtagliga än annars. [Kommer jag fortsätta i Järna? Eller kommer jag hitta något annat? Ska jag bryta upp helt och börja om någon helt annanstans? Ska jag byta jobb/karriär helt? När jag ska ha turen att träffa någon som bryr sig om mig för den jag är? osv] Har också känt mig trött och sliten, orkeslös och noll lust till det mesta. Kanske dags att försöka hitta ett nytt ställe att träna på kanske? Kanske lite ledigt?

Förresten så fick jag till en rätt så god middag idag, om jag får säga det själv... Ska skriva ihop receptet så får ni se strax.... Nu blir det handboll! Få se om jag ser hela matchen eller somnar lagom te andra halvlek som de två senaste matcherna..... *S*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0