I have a dream

Jag vill lära mig mer... Jag vill kunna ta fina bilder som berör... Bilder som folk tycker om... Imorgon på dagen ska jag eventuellt åka till Kungens Kurva för att kika om MediaMarkt har kvar kameran som jag vill ha.... Ett objektiv [18-105] följer med, då kostar den 6490:-. Tror man skulle klara sig på ett objektiv ganska länge, det är ju alltid en början, eller hur? Sen när bokrean drar igång så ska jag leta efter böcker om fotografi, och vecka 7 drar det igång en kurs på folkuniversitetet här i södertälje, för oss som vill lära sig grunderna om fotografi. Köper jag kameran så blir det inte på avbetalning, och jag kommer då eventuellt sälja den jag har nu.... Vi får se!

Annars då... Jag ska strax hoppa in i duschen för att försöka piggna till, skölja ur inpackningen.... Sen vid tolv åker jag ner te stan för klippning, tror det kommer bli en ny "frippa"... 
Blir lunch på stan innan vi åker vidare.... :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0