Väntan är över!

Jamenvisst... Idag ringde de från verkstan och sa att Bettan var hel... Så skönt! Och det blev inte fullt så kostsamt som jag trodde. Det gillas! :D Kändes lite skumt att sätta sig bakom ratten, men det gick fint... Konstigt vore det väl annars? *S*

Igår när jag kom in till stan, så blev jag lite sugen på sallad med dressing som man gör själv... Så det blev att jag köpte med mig en påse ruccolamix, en citron, en gurka, fetaost och en röd paprika. Väl hemma så tinade jag upp två kycklingfileer som jag strimlade och fräste ihop med fajitakrydda. Till detta kokade jag lite fullkornspasta. Sen blandade jag allt i en stor skål.... Gottigt blev det! Dressingen då? Pressa en citron och blanda med 1dl olja. Krydda sen med de kryddor som du tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0