Vem vet?

Skoja inte att funderingarna har gått fram och tillbaka idag, en dag som inneburit en dag på soffan. Igen. Men jag har bestämt för att stanna här, här kan man förändra sin design med några klick och det kan man inte på Nattstad, där jag blev medlem igår. Man kan vara medlem där utan att blogga, så kanske blir kvar som medlem bara. Vem vet. Har iaf bestämt att döpa om bloggen till enbart Mitt liv. Min berättelse. Vad tror ni om det? Ska fixa till headern så ni ser....

Helt plötsligt rann tårarna, helt oförberedd var jag. Jag började tänka på det som komma skall, och blev lite sorgsen. Sen kom tankarna på annat som gör att jag inte alltid är på topphumör, dels bilen, dels avsaknaden av närhet och ärlighet... Dels också det faktum att jag mer och mer funderar på om jag inte ska komma nånvart....

Jag ryckte upp mig lite, har plockat in tvätten [den som blev torr] och har ätit lunch/middag nu. Idag blev det benfri fläskkotlett, med ugnsrostade grönsaker och en sås på creme fraiche [kryddade med lite vitlökspulver, salt, chilisås och chili explosion]. Helt ok! Blev lite kotletter och sås som jag sparade till morgondagens matlåda. Tänkte köpa färsk pasta till, kan nog bli bra....

Just.. Var ju och bytte treggingsarna från Lindex igår, det blev dock samma storlek fast i jeansvariant. De sitter bra kring benen, men är lite lösa i midjan. Men va fasen, än har jag inte börjat träna, så midjan lär inte minska så mycket den närmsta tiden.. :P Fick lägga till 100kr då de var dyrare. De var lite snyggare än de beiga. Kanske blir ett köp av de beiga närmare våren, vem vet....

Nu ska jag ta och plocka lite till här hemma, ikväll börjar handbollsvm. Ska ni kika? Det tänkte nog jag... Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0