Det gillas, det gillas inte

Det känns lite ovant att sitta här, med datorn på ett riktigt "skrivbord".. De senaste åren har jag ju haft datorn på ett litet laptopbord vid soffan, eller så har jag haft datorn i knät... Inte så jättebra när man nu ska försöka sig på att bli lite mer flitigt med bilder och bloggande. Därav anledningen till att jag köpte sekretären Jonas..... Funkar jättebra! Fick överta en skrivbordsstol av syrran, eftersom hon inte har något skrivbord till sin dator [ingen plats för det i nya lgh], så det slapp jag köpa till. Det gillas!

Idag så har min svåger varit här och hjälpt mig med att skruva upp en hylla och två krokar i badrummet, blev hur bra som helst efter lite trixande.. Tack igen Björn, om du skulle läsa detta... *S* Idag har det också varit en dag fylld med städ och plock och fix... Har varit ner i förrådet tre gånger för att ställa ner saker där... Det händer inte speciellt ofta kan jag lova! Det har blitt ett par bilder till kursen också, det gillas! Tänkte visa de bilder jag tog i tisdags, som jag inte raderade, och de jag tagit idag här hemma.... Så får vi se vad kursledaren säger på måndag... Hoppas på att få till några bilder imorrn också, som sagt... :P

Nu ska jag fixa lite te och ett par skorpor innan det är dax för sängen.... Börjar känna mig lite snuvig igen, det gillas inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0