Fredag kväll

Idag var en dag med massor att göra på jobbet, det gick bra, även om det var lite rörigt stundtals.. Missförstånd kan det alltid bli.... Nåväl, när jag kom hem ikväll blev det snabblagad middag och sen soffläge, somnade en stund och nu sitter jag här.. Funderade på om jag hade nåt att skriva om, och det har jag väl egentligen inte.. Ville bara visa att jag lever, typ..

Jag har bokat verkstadstid på torsdag, ska bli skönt att få bettan någorlunda kry igen... Har dragit mig för att boka den här tiden, men nu blev det av, och inte hos den verkstad bilen varit inne förut, de är alldeles för dyra och inte så pålitliga alltid, kan jag tycka... Mina däck ligger där iofs, men det kan jag nog anförtro dem, bekvämt är det iaf!

Ska försöka komma ut och fota lite i helgen, måste ju ner på stan imorrn för att hämta ut mitt paket med nya linser... Så jag tänkte att en promenad med kameran skulle kunna funka...



Så såg jag ut när det bar av te syrran igår.... Lite lagom småseg... *S*





Onda cirklar är till för att brytas, frågan är bara hur det ska gå till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0