Kanel i kaffet!

Har kommit på att jag vill ha lite ledigt i slutet på mars... typ sista veckan.... Ska fråga chiifen imorrn, om jag vågar.... :P Kan ju inte få mer än ett nej...

Var nere i tvättis förut, för att se om det var ledigt.. Men jag får gott vänta tills min tid börjar halv elva.. Så jag ska försöka fixa lite här hemma innan det är dax att pallra sig ner. Vaknade onödigt tidigt imorse, typ halv åtta och pallrade mig upp ur sängen.. Kunde ju inte somna om, så det var lika bra att gå upp och fixa frukost.. Dricker just nu sista koppen kaffe, smaksatt med lite kanel.. Faan dig robban! [kollega på jobbet som fått oss gilla kanel i kaffet.. *S*] Det får inte vara för mkt, bara lite så man anar kanelsmaken.. Annorlunda, men gott!

Vad ska ni pyssla med idag då, ni som inte jobbar.. ?


[Donnez backdrop, bilden tagen i Hallunda i förra veckan]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0