Lakrits, balsam för själen...

Godkväll? Jaa, någorlunda i alla fall.. Har roat mig med att städa lite och tvätta sen hemkomsten från verkstan.. Hämtade bilen nån gång vid tre tror jag, sen åkte jag direkt hem och somnade en stund... Farligt med frisk luft kanske.. *S* Gick ju på stan hela dagen, medan jag väntade på att bilen skulle bli klar, blev lite kallt men skönt att vara ute...

Bettan fick en liten service och ny termostat, sen upptäcktes ett läckage vid växellådan.. SUCK! Ska tebaka nästa vecka för en felsökning och kostnadsförslag.. Hoppas det inte blir så fasligt dyrt, då vet jag inte vad jag gör... Vill inte ha mer problem nu, väldigt ångestskapande ju!

Nåväl, tänkte hoppa in i duschen nu innan klockan blir för mkt.. I mitt hus låter det väldigt mkt i rören, så att duscha sent på kvällen är inte att rekommendera om man vill va någorlunda vän med grannarna..


[mitt godislöfte sprack ju i helgen, så när jag var och handlade i tisdags köpte jag lite lakrits... Gott!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0