Lite nytt i garderoben...

Söndag kväll, jag sitter här och har filat på ny design.. Lite tråkig header, men va fasen.. Hade ingen ny bild, men jag ville ändå göra nåt nytt.. Så här får det vara ett tag nu...

Annars så har dagen varit najs! Styrde bettan mot täby c i förmiddags, hade mamma och pappa med mig i bilen. Väl där så hittade jag två linnen på H&M, och ett par chinos på Gina.. Det kändes rätt skoj måste jag säga, för deras chinos har jag inte kommit i förut, mina vader har satt stopp för det.. Så nu har jag ett par blå från H&M som jag köpte igår [hade turen att få tag i de som kostade 99:-, de är ju slut överallt] och så dessa beiga.. Våren är räddad! Vill ni se? Fotar i så fall... Stylingtips mottages gärna, vad har man till chinos????

Vi mötte ju upp syrran och åkte hem te henne i Vallentuna för lite fika och god middag, och ännu mer fika.. Kaffefamilj? Jajjemän! Nu sitter jag här och funderar på om ifall jag ska fixa en kopp te innan sängen ropar.. Hmm... Har ett nytt te från lipton, Vitt te i pyramidpåse med granatäpple... Har smakat det en gång, men då var det sådär, kan ju ge det en ny chans...

Hoppas på en bra vecka som kommer, och eventuell ledig helg [semester] även den som kommer, skulle vara skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0