Lördag kväll, det går mot natt....

Fick den gamla kameran såld idag.. Till ett underpris egentligen och ändå försökte de pruta.... Men men, fick det jag ville ha... Bra det! Blir eventuellt lite shopping imorrn, annars ska jag införskaffa uv-filter te båda objektiven, en bra början! Ska ta med mig mamma å pappa te täby c där vi möter upp syrran, sen hem te henne för middag.. Gott!

Har varit en dålig bloggarperiod nu, ska försöka bättra på detta.. Men min blogglust går i perioder, precis som humöret som just nu kanske inte är på topp. Det har varit bra ett tag, men nu är det inte så.. Kan inte förklara anledningen.. Men men... Har börjat fundera på en ny design, kanske det kan bli en vändning.. Vi får se! Ska försöka börja med att fota lite självporträtt också... Det är fan inte lätt med nya kameran..

Sängen nästa...

Hoppas ni haft en bra lördag!


"Tänk om vi kunde börja om på oskrivet blad, flytta till månen och bygga bo i främmande stad....." 
[textrad från en låt av Elisas]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0