Nytt i datorn

Ska försöka få till minst ett inlägg här varje dag, ibland kanske fler... Beroende på om jag har nåt på hjärtat.. Ikväll har väl egentligen inte det, men ville bara visa er nya signaturen under inläggen.. Fint va? Lite mallig över att jag kom på hur jag skulle göra.... hehe

Hittade en sida HÄR efter tips av en duktig tjej som visar hur man ska installera typsnitt som man laddar ner, och mkt annat. 

Förresten så satte jag på mig de blåa chinosarna [?] imorse och de är ju lite stora i storleken, speciellt när man haft dem på sig ett tag.. Men satans vad sköna! Det köpet ångrar jag INTE. Synd bara att det är svårt att få tag i andra färger... Röda hade varit najs... Ska försöka ordna till en outfitbild imorrn, som det så fint heter... *S*

En liten bild från Hallunda förra veckan...


[ingen intressant bild kanske egentligen, men lite kul ändå, på nåt sätt... ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0