Söndag....

Lördagen blev en dag med en promenad ner till stan, kikade runt lite och hittade tre väskor som jag tyckte var fina.. Men kunde inte bestämma mig för nån av dem, så det blev ingen alls... Jobbigt läge.. *S* Får gå till Åhlens och kika igen, kanske känns annorlunda då... Eller så hittar jag nån annan, nån annanstans... Vem vet? Hämtade ut nya linser också, så skönt, ni anar inte... Det sista paret jag hade, det hade jag haft alldeles för länge.. Och det är ju inte så jättebra, skulle tro att det är därför ögonen värker emellanåt... Men nu är det bättre!

Hade kameran med mig på promenaden igår, men det blev inga bilder tagna.. Jag är så fånig när jag går ute, kommer det folk som ser mig så känner jag mig dum.... *S* Så då går jag vidare istället för att stå där me kameran.....

Har städat litegrann i garderoberna idag, hittade fyra par jeans som jag inte provat på länge... Tänkte att jag skulle göra det, vågade till sist och kom i dem alla! Yay! De sitter liiite tajt, men jag kommer i dem iaf! Så ett av paren blir det ikväll, skönt som omväxling till leggings som jag alltid har på mig annars... Sen så var det två par grå jeans, ett av dem är mina favvisar.. Men de vågar jag inte riktigt prova än... Kanske om nån månad eller två när jag kommit igång med träningen igen... *S* Ska bara få arslet ur vagnen och ge mig till friskis och registrera mig igen.....

Igår så fick jag en fråga av en av mina storasystrar..  Jag ska prova på att fota henne och hennes två söner, hon ville ha en bild tillsammans med dem.. Genast fick jag en ide om var vi ska prova, hoppas vi hittar en fin, solig dag som passar oss alla.. Skoj skoj!



[En bild på trummisen i Donnez, i Hallunda senast.... ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0