Summering av dagen

Har precis mumsat på lite popcorn, det var gott! Dagen idag var annars rätt ok... Hämtade ut bettan från bildoktorn och drog hemåt på en gång, var ju tvungen att hänga tvätten på tork eftersom jag inte hann med det imorse... Så nu har man kläder lite överallt.. *S* Förutom det så har jag hunnit med att färga håret, dammsuga och städa lite. En lagomt ledig dag med andra ord.. :D

Jag registrerade mig på friskis förresten, hur kunde jag glömma berätta det... ? Jag fanns kvar i deras system, så det var bara te att betala medlemsavgiften och fixa autogirot för gymkortet.. Tänkte pallra mig dit i nästa vecka nån gång, kanske redan på måndag efter jobbet? Lika bra att ta tjuren vid hornen... :P

Hade kameran med mig på stan när jag väntade på bettan, och det blev några bilder i svartvitt.. Kul att testa kan jag tycka! Få se när jag hinner visa er dem... För nu ska jag kavla arslet över huvvet och försöka sova litegranna... Imorrn vankas det jobb, sen bär det av hemåt snabbt som fasen, för att hinna hitta nåt att ta på sig och hinna käka middag. För på kvällen blir det att svänga sina lurviga te Gamblers på Yesterday. Najs!

Med anledning av morgondagens dans så säger jag tack till Hanna som jobbar min halva lördag och Rebecka [kolla hennes blogg] för att ni jobbar när jag ville vara ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0